830307+26

Lördags: Vaknade bakis 10 men orkade inte kliva upp förrän klockan 12 fast det var mycke som skulle göras innan Jessica Peder Jasmine Tilde och Dempa (som aldrig kom) skulle komma. Dom kom inte som tur var innan halv 2 så vi hann städa ganska mycke innan dess.
Hann dock inte äta frukost innan dom kom så det fick bli tårta till frukost :) .
Den var riktigt god. 

     
Lutande Tårtan i Torvalla =)

Fick Trummor till xbox 360 av min Älskling. Tackar! . Love U. (Finns på kort längre ner.)
Från familjen/släkten fick jag ett present kort på resa Tackar!. Jag och gumman sparar nu till en härlig resa =).

 
Dessa fick jag av manne och jennifer. Tackar!


Skulle ha fest på kvällen men ställde in den i sista sekund för inga "orkade" eller kunde komma.
Men så har vi 2 vänner som ställer upp i vått och torrt, Mannifer, som kom och styrde upp kvällen.
Lite senare kom linus, peder och sen även zandra och daniel.
Vart poker spel och Rockband + en del dricka =).

 
Dealerkorven                    Min fiina hand


 
Från vänster har vi Manne på bas, Jennifer publik, Peder gitarr, Linus på sång, Jag på trummor och Renée som fotograf.

Har en kamera som inte funkar som den ska men lägger ändå upp några kort.

------------------------------------------------------


Quest Crew vann Americas Best Dance Crew, säsong 3. (Säsong 1 går i sverige nu)
Rätt lag vann!


.Peace

Kommentarer
Postat av: Renée

Härligt med en lång uppdatering + bilder!

Mer sånt!

Pussssssssssssar i massor





(Hahaha, dealerkorven e ju charmig)

2009-03-10 @ 11:49:52
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Mannifer

Klart vi kommer på din fördelsedag! Det var riktigt roligt! :D

2009-03-10 @ 11:51:33
Postat av: Stora Syster

Tur att det blev lite fest på födelsedagen iaf. Peder och Linus vart som lite besviken först när den ställdes in men glada senare =D Roligt att se kort men hallå, JAG saknas ju på festkorten! =D Får ta igen det då jag kläckt.... Wohoo... Och du, mobba inte den fina tårtan jag gjorde... hehe



kram

2009-03-12 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0