=(

Hade tid hos doktorn idag för att kolla foten men var tvungen att boka om tiden tills på Torsdag =(, drygt att vänta ända dit, gör ju as ont i den hela tiden, men det är väl inget man dör av.

Går inte så bra i pokern heller =( , men det går iallafall bättre idag än igår. Hatar svenskaspels poker men ändå så kör ja där =/ ?,  så mycke bra händer är det inte i verkligheten, tex en hand som ja körde idag 3 st gick all in, jag fick triss på floppen, nästa kort gjorde så en fick stege och sista kortet gjorde att en annan fick färg, ja! .

Började en ny kurs igår på NTI och jag har mina böcker i Köping =/ , fan!, drygt att hamna långt efter från början.
skit skit skit..

Öppnade paket igår =), lägger upp bilder på vad jag fick sen.

Helgen var helt ok =) , synd bara att foten pajja då, gjorde så ja inte kunde dansa  =( .. men men ..

Ska ta och vinna lite $$ på poker nu. =) *hoppas ja* . .


Kommentarer
Postat av: Renée

snyggve :)

2008-03-18 @ 17:53:36
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Rain

du mest, ingen protest.
hah!

2008-03-18 @ 18:28:23
Postat av: Jessica

Tänd du oxå ett ljus för barnen i Arboga. Text och ljus finns i min blogg

2008-03-19 @ 12:19:45
URL: http://tijani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0