Så ser det ut just nu.

Om allt går som det ska nu så åker jag och Renée till Östersund på Onsdag (5e), så på fredagen fyller jag år, nån fest någonstanns blir det nog.. (hoppas jag iallafall =) )
Sen åker jag och Dalle tillbaka till Köping den 10e och packar in alla möbler i ett släp och sen bär det av till ösd. .
Slänger in dom hos Jessica, hoppas allt får plats, bor där ett litet tag tills jag hittar en lägenhet, har mailat en på blocket en 2a som jag skulle kunna bo i. . sen får det vara slut flyttat på ett tag, så sjukt jobbigt att bära allt. usch..
Vet inte än hur det blir med mina 2 katter som bor hos far, jag hoppas dom får stanna där, dom trivs bra där och dom blir bortskämda. =) .

Åhh, en sak som är skitstörigt är att dom ska byta fönster i lägenheten, dom ska börja i vardagsrummet, dom behöver 2 meters utrymme för att utföra jobbet så vi kan inte ha det möblerat som vi vill, ser skit ut här, så fick vi en lapp i torsdags om att dom skulle börja på fredagen, men på fredagen blåste det för mycke för att dom skulle kunna börja så det vart inte av, fick en ny lapp om att det ska ske på måndagen, vi möblerade om igen för vi skulle festa lite här under helgen, så på söndag natt började vi stöka på igen för att göra så dom skulle kunna byta fönster på måndag morgon men nej då, i morgon är det torsdag och dom har fortfarande inte bytt fönster, alla fönster är här men inte dom som ska fixa det.. kan vi inte få bo fint den sista tiden?..

bla bla bla tyst nån gång. .

nu ska ja se på tv och sen äta nått..

see ya..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu hänger det på släpet alltså... ? Ska kika upp det imorgon. Men det hade varit bra om pappa hade kunnat komma dit OM allt inte ryms i släpet. Kolla om han inte kan vara ledig då så kan han kanske ändå = )
Skönt att det löser sig nu. Har lagt HELA dagen på att hitta lösningar och Peder har suttit
och ringt från jobbet till massa släputhyrare osv...
Kram kram

2008-02-27 @ 21:52:08
URL: http://tiljas.blogg.se
Postat av: Denice

"bla bla bla tyst nån gång.", haha
fan vilket skratt jag fick när jag läste det :D

2008-02-28 @ 11:05:41
URL: http://dede.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag MÅSTE ha hjälp med min blogg!! NU!!
Jag fattar inte hur man gör!! Men det vet jag att DU gör =D=D

Kram kram

2008-02-28 @ 12:39:58
URL: http://tiljas.blogg.se
Postat av: Jessica

Hallå...

Uppdatera nu! Flera timmar sen sist!!

Kram =D

2008-02-28 @ 22:21:51
URL: http://tiljas.blogg.se
Postat av: Jessica

Ny blogg:

tijani.blogg.se

Kram

2008-03-02 @ 11:51:46
URL: http://tijani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0