Trött.

Somnade runt 3 i natt tror jag, låg i sängen och kollade på 3 avsnitt av OZ =) , vaknade i morse av att klockan ringde 06.30, R skulle flytta hem till Hackås då =( , klev upp med henne och hjälpte henne bära 2 väskor till bilen. Medans vi väntade på att att bilen som skulle ta henne till hackås skulle komma, kom en liten grabb på cykel och hans mamma gick en liten bit efter, hon kollade på sin klocka och ropade till oss och frågade vad klockan var, R svara, lite över 7 och mamman började skratta och ropade på sitt barn som var ganska långt före henne nu, att dom skulle vända hemåt igen, hon sa att dom råkat gå en timme förtidigt till skolan, när grabben var ikapp sin mor frågade hon -när klev vi upp egentligen?....
haha jaja, så kan det gå..  
Strax efter det kom bilen så ja sa hejdå och gick hem igen, la mig en stund och lyckades somna runt 11 och vaknade halv 2 igen..

Fick mina betyg idag, visade sig att jag redan har G i företagsekonomi =) ,som ja fick IG i nyss via NTI =S, var nästan helt säker på att jag hade fått IG i det i skolan men tydligen inte då..
Ska ner på stan i morgon och byta lite kurser och så, vet inte riktigt till vad än.. Lill syrran ska du med?

Lite små jobbigt att du flyttat till hackås R =( , vill inte gå och lägga mig själv, sover inte lika bra när du inte sover breve.. =( ..

Skriver mer sen kanske...
Seeya.

.Peace

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

vilket tid ska du dit då?
jag ska träffa anne i morgon, men kanske kan hänga med dig, beroende på tid..
Fått betyget nu el? eller ja, klart du har eftersom du fick reda på att du redan hade G i företagsekonomi =)

2008-04-23 @ 17:04:17
URL: http://dede.blogg.se
Postat av: Renée

Ja, d blir ju tomt å sova själv nu när vi är så vana med varandras närhet.. Men vi ses i helgen, baby. åker in med Zandra på fredag eftermiddag. Pöss

2008-04-23 @ 21:47:20
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Peder

Tjenare

OZ säsong 5 med svensk text finns att köpa NU på http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=280109
och säsong 6 import finns
http://www.pixmania.com/dvd-film-oz-sasong-6-box-usa-impor/sese602336_dvdart.html
annars måste man vänta tills 24/9

2008-04-24 @ 10:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0