Ny Dator, Snart Ingen Kamera

Var ju och köpte mig en bärbar dator för några dagar sen, är ganska nöjd med den förutom att det är Vista på den och det gillar jag inte alls, ska väl lägga in XP sen när ja orkar (vem vet när det sker), men CS flyter på bra och det är ju viktigt  =)...
Finns 7 knappar på sidan som ja inte har en aning om varför dom är där men det ska ja allt ta reda på.
-----

Festade i helgen, skulle vara på news i fredags men var där typ 5 min. Var där i lördags och då vart det betydligt längre, det var nice d.. Vart tyvär inga kort tagna för min kamera mår inte bra, det verkar som om den kommer att "ramla av pinnen" när som helst =( , den som har gett mig runt 10,000 kort på 2 år. Så har jag inte råd att köpa en ny just nu heller =(.. FAN.
Hade ju tänkt ta lite nya kort och lägga upp här men det kan ja glömma..
-----

Har sett klart på andra säsongen av OZ nu =) , ska låna 3an sen och se.

Nån som vet någon bra serie som ja kan se när ja sett klart hela OZ? .. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan alltid låna våran kamera och ta lite pix med =) =)
Nu har vi löst fallet med "Wilma" också.. hehe
Och du, vart är före, under och efter-bilderna??

Kram kram

2008-04-08 @ 13:51:31
Postat av: Minna

Har du sett Dexter? Grymt bra serie!

2008-04-08 @ 21:32:00
URL: http://underbluesky.blogg.se
Postat av: Denice

mm, kan lätt hålla med Minna. Dexter är en sån otroligt bra serie! Se den om du inte gjort det.

2008-04-09 @ 11:07:26
Postat av: p

håller med föregående du MÅSTE se Dexter!

2008-04-10 @ 15:29:30
URL: http://p3x.blogg.se
Postat av: p

vista är asbra när man kan det :D tycker jag iaf .. hade också svårt i början ..

2008-04-10 @ 15:30:21
URL: http://p3x.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0