Framme.

Så nu är den dryga resan över. =) . Kom på i bilen att jag ska ändra headern så ska ta och göra det i morgon hade ja tänkt..
Sitter på sängen och suckar över alla pengar som runit iväg på alla räkningar, men men man måste ju betala dom.
Funderar på att börja träna, hör från alla håll att det tränas så kanske e det dax för mig med, träna lite innan sommaren. All Öl, Skräpmat och Lathet har satt sina spår på magen och så ska det inte se ut på min mage inte..!
jaha, va ska ja göra nu då? , hmm, blir nog lite film och sen sova, så seg efter att ha åkt så långt.
Men först ska ja kolla lite på bärbara datorer, ska iväg och köpa mig en i morgon hade ja tänkt =), har iofs en just nu som ja lånat av skolan men hur bra är den på en skala mellan 1 och 2? . ( 0 )...

.........
Nån som har nå planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har planer! El sockholmo, here we come =)=)
Äh, din mage syns ju knappt! =) Men träning är bra för hälsan med!

Kram Kram

2008-04-04 @ 07:58:43
URL: http://tijani.blogg.se
Postat av: p

hey man . om du vill ha nån att träna med så finns jag här! aiite?

sen i helgen så är det jätteparty på news ju .. p-danjelsa med sitt ska-band ikväll sen är det oscar franzén imorgon! boh!

2008-04-04 @ 08:39:57
URL: http://p3x.blogg.se
Postat av: Denice

Fan vad najs med ny dator..Finns ju en dator har jag läst som är så tunn att den går ner i ett stort kuvert.. Köp den! :D
Precic som P skrev så blire full rulle på News, hör av dig om du vill fåle.

2008-04-04 @ 09:42:51
URL: http://dede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0