Ah..

Skulle fixa min dator i går, från Vista till Xp, men för att göra det måste jag lägga in några drivrutiner, men inte nog med det, utan jag måste använda ett usb minne för att kunna utföra det.. Fan va drygt.! . Fick låna ett sånt minne idag men jag orkade inte fixa det så ja får förhoppningsvis låna det en annan dag...

Annars har det inte hänt nått mer, kommer inte hända så mycke på ett tag nu, för så fort ja får pengar så kommer dom att försvinna, måste betala en hyra till för lägenheten i Köping =( , Fan för det med..!

Pokern går inte heller nå bra nu, - några dagar och det är ju inte bra. . men det är ju så det är, man kan ju inte vinna jämt.. Och det där med aktier, ja, det får tydligen vänta ett tag till, vet inte hur länge jag sagt att det får vänta ett tag till men men..

Åt föresten kycklinggryta a lá Renée till middag idag =) , det är gott det, det borde ni alla få smaka.. Du är duktig på att laga mat "gumman" =) .

Har sett klart på säsong 3 av OZ nu =( , trist, har lånat dom 3 säsongerna av Z och hon har tyvär inga fler så vet inte vad vi ska se nu, =( .. Bra serie.. En skådespelare i OZ är även med i Prison Break, han måste gilla fängelse serier han =) , han har dock ingen stor roll i någon av serierna men ändå...

Har en låt på hjärnan, har haft det i över en månad nu och R börjar bli ganska less på att jag sjunger den..
Dodorododom Goodnight, sweetheart, well it's time to go
Dodorododom Goodnight, sweetheart, well it's time to go
Typ nått sånt =) ..
Over and Out!

.Peace

Ps.
Inget har gissat alla rätt på Finn Fem Fel!
Ds.

Kommentarer
Postat av: p

jag vill inte gissa rätt . det känns skruvat! haha ..

sen så är ju vista fin-fint :D

även att jag gärna käkar kylling!

2008-04-18 @ 06:29:11
URL: http://p3x.blogg.se
Postat av: Jessica

Mm, det var smaskens det...
Vi får se till att det där med kr löser sig på bästa sett...
Kram Kram

2008-04-18 @ 08:33:44
URL: http://tijani.blogg.se
Postat av: Mor

Lessamt de där me hyran.
Förstår Renee e lessden låten, är inte så bra.=)

2008-04-18 @ 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0