10 min

Om 10 min ska vi hoppa in i bilen och börja våran dryga resa ner till köping för att fixa det sista i våran lägenhet. Sen i morgon eller Fre ska vi åka tillbaka till ösd.. ca 120 mil i bilen på 2 kanske 3 dar, usch, drygt..

Klippte av mig allt hår i går =) , det vart väldigt kort. ska lägga in före och efter bilder sen ( tror jag ) , ganska nöjd just nu..
Jag och R har börjat kolla på OZ, sett klart första säsongen nu, ganska bra serie..

Har inte så mycke mer att skriva förtillfället, hinner inte heller måste ju göra mig klar för den dryga resan..

.Peace


Kommentarer
Postat av: Peder

Ha så kul på resan =) Hälsa billisterna från mig =)hihi

2008-04-02 @ 12:14:28
Postat av: Jessica

Hoppas resan går bra. Såg åt Dalle att köra försiktigt. Låna H:s dator och blogga lite därnere från. Passa nu på att vila öronen lite.. hehe...
Tänkte också lägga upp lite bilder från gårdagen, får jag det?? =D

Kram Kram

2008-04-02 @ 12:19:39
URL: http://tijani.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha, nä det är ju sant... Får vänta tills ni kommit hem igen. Kram

2008-04-03 @ 07:26:25
URL: http://tijani.blogg.se
Postat av: Denice

självfallet =)
Hur går det för er där nere ?

2008-04-03 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0