Snart 25

mm d e sant, snart är man 25 år, känns inte som det, tycker inte det var länge sen ja fyllde 22. .
Fyller den 7e mars och som det ser ut nu så ska renée till Östersund då på begravning, sen åker hon tillbaka hit på lördag och packar och flyttar på söndagen.. Grattis Mikee, en härlig tidig present att få veta vad som ska hända helgen man blir 25. .

Det var meningen att Dalle skulle komma hit den 7e och festa med mig, renée och våra vänner här, typ fira mig och sen skulle vi åka till Östersund och festa där, hade tänkt fixa lokal och bjuda massa folk men det blir inte av nu.. Har ingen lust längre.
Ser verkligen inte fram imot att se den ja fortfarande älskar packa och flyttar ifrån vårat hem..

Kommentarer
Postat av: Denice

fy fan vad synd jag tycker om dig! Men sitt inte där nere och se på när hon flyttar, det kommer bli as jobbigt känslomässigt.
Kom hem hit och så får hon göra bäst hon vill. Då är du här när du fyller år iaf. Å kan inte pappa din komma och hämta dina saker? det är ju lite närmare.. Eller att ni bestämmer ett datum då BÅDA flyttar. Tycker faktiskt att det är liet små taskigt att den ena lämnas själv. Ni måste sammarbeta!

2008-02-26 @ 22:29:09
URL: http://dede.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag kan inte annat än att hålla med kära lillasyster!
Jag är villig och jag har pratat med Peder att följa med dig ner en helg och packa och städa ur det lilla som hunnit bli "skitigt". Syrran kanske också vill följa? En syskonhleg? =D
Bara du kommer hem tills du fyller år!! Du ska då inte sitta där nere själv!!
Detta löser sig.
Men tycker att som syrran skrev att det är lite taskigt att du lämnas kvar själv! Det var ju ändå du som flyttade ner till henne... Då borde ni åtminstone lämna lgh tillsammans.
Massor med kramar: Stora syster

2008-02-27 @ 09:10:21
URL: http://tiljas.blogg.se
Postat av: Peder

Tjenna Mikee!
Vi ska försöka ordna så du kommer hem innan du fyller 25. Ska kolla lite flytt transporter =)
Hare gött

2008-02-27 @ 09:42:38
Postat av: p

ey mikee!

kom hem åsså fixar vi en fest . så jävla lätt!

2008-02-27 @ 12:13:50
URL: http://p3x.blogg.se
Postat av: Jessica

Nu är det snart löst.
Jag hoppas du har bokat en biljett hem senast om någondag.
Sen ska Dalle kolla sitt schema ang. den planerade flytthelgen. Så håll tummarna nu på att systeryster löst detta. =D

Kram Kram

2008-02-27 @ 15:54:54
URL: http://tiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0